Erzincan İl Genel Meclisi’nin Haziran Ayı Olağan Toplantısı, meclis üyelerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Toplantıda gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı. Toplantıda, Erzincan’ın öncelikli ihtiyaçları, kent genelinde devam eden yatırımlar ve vatandaşlardan gelen talepler ele alındı. Meclis üyeleri, şehrin gelişimine katkı sağlayacak konular üzerinde değerlendirmelerde bulunarak çeşitli kararlar aldı.
İl Genel Meclisi’nde alınan kararların Erzincan’a ve vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulunulurken, kentin kalkınması ve yaşam kalitesinin artırılması adına çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
Toplantı sonu yapılan değerlendirmede, Erzincan’ın her alanda daha güçlü bir geleceğe ulaşması için yatırım ve hizmet odaklı çalışmaların devam edeceği ifade edildi.



Esnafın Sesi Sahada Dinleniyor
Karaman’dan Tarım ve Orman Bakanlığı’na Erzincan Çıkarması
Erzincan’da Ölçü ve Tartı Aletlerine Sıkı Denetim
İş Yurtları Fuarı Açıldı
Tan: Ticaretin İçinden Gelen Yönetim Olacak
Sarıgül: Çaykur Görüşmelerine Katıld
Tan’dan Organize Sanayi Bölgesi’ne Ziyareti