Türkiye’de özellikle Doğu Anadolu Bölgesi’nde birçok il kar altındayken, Giresun’da baharın müjdecisi olarak bilinen menekşeler fındık bahçelerinde açmaya başladı. Yaban menekşeleri vatandaşlara baharın güzel yüzünü gösterdi.Özellikle Doğu Anadolu Bölgesi’nde birçok yerin kar altında olduğunu hatırlatan Ali Bilge, “Bizde menekşeler açtı mı fındık bahçelerinde çalışma zamanı gelmiş demektir. Artık önce fındık bahçelerinde bakım yapma, ardından ise yaylalara hazırlık vakti gelmiştir. Bu sene Giresun köylerine ve yaylalara çok kar yağdı. Bu aylarda yüksek kesimler hala az da olsa karla kaplı ama sahile yakın köylerde hava sıcaklığının yükselmesiyle birlikte fındık dalları tomurcuklanırken, bahçeleri süsleyen menekşeler de kendini gösterdi” dedi.



Üniversite ile Erzincanspor Arasında İşbirliği
Karaman’dan Eğitim Seferberliği ve Hayırseverlik Vurgusu
Süleyman Tan; “Artık değişim şart. Üreten kazanacak”
Karaman; Hayvancılıkta Dev Yatırım Yolda
TAN: ESNAFIN GÜCÜ, ODANIN ÖNCELİĞİ OLACAK
Tan: “Erzincan’a Değer Katacak Projelerin Zamanı Geldi”
Erzincan Zabıtası Denetimde